ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ | ΣΠΟΥΔΑΣΕ ΣΤΟ Ι.Ι.Ε.Κ ΛΥΔΙΑ

/ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ | ΣΠΟΥΔΑΣΕ ΣΤΟ Ι.Ι.Ε.Κ ΛΥΔΙΑ
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ | ΣΠΟΥΔΑΣΕ ΣΤΟ Ι.Ι.Ε.Κ ΛΥΔΙΑ 2018-08-29T06:37:58+00:00

ΔΗΛΩΣΤΕ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΣΑΣ ΕΔΩ

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ
ΕΠΙΣΗΜΟΣ ΤΙΤΛΟΣ : ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ, ΣΥΝΤΑΚΤΩΝ ΚΑΙ ΡΕΠΟΡΤΕΡ

Οι σπουδές Δημοσιογραφίας είναι πάντα στην επικαιρότητα, καθώς η ενημέρωση είναι απαραίτητη για την καθημερινότητα των πολιτών. Είναι ένα επάγγελμα που συνδυάζει την περιπέτεια, τις γνώσεις, την έρευνα και ουσιαστικά αποτελεί λειτούργημα προς την κοινωνία. Στην τηλεόραση, στο ραδιόφωνο, στον έντυπο τύπο ή στο διαδίκτυο, η σημασία της ενημέρωσης είναι η ίδια.

Ο σύγχρονος δημοσιογράφος οφείλει να είναι σε θέση να παράγει δημοσιογραφικό περιεχόμενο για κάθε κατηγορία Μέσου Ενημέρωσης, σύμφωνα με τις αρχές της δημοσιογραφικής δεοντολογίας και υιοθετώντας όλες τις τελευταίες εξελίξεις της τεχνολογίας. Παράλληλα, πρέπει να διαθέτει το γνωστικό υπόβαθρο, για να είναι σε θέση να αντεπεξέλθει στο σύγχρονο μοντέλο εργασίας που θέλει το δημοσιογράφο πολυπράγμονα και ιδιαίτερα εξοικειωμένο με όλα τα εργαλεία της ψηφιακής τεχνολογίας.

Το αντικείμενο της εργασίας του Δημοσιογράφου αφορά ολόκληρη την παραγωγή της είδησης από την πηγή μέχρι και τη μετάδοση. Σε οποιοδήποτε μέσο και αν εργάζεται, ο δημοσιογράφος ανατρέχει στις πηγές της είδησης, τις επεξεργάζεται, συντάσσει την είδηση και κατόπιν την μεταδίδει. Ο επαγγελματίας του χώρου βρίσκεται στο κέντρο των εξελίξεων, διαθέτει κρίση, ευελιξία, ώστε να μπορεί να μετακινηθεί ανά πάσα στιγμή και να είναι έτοιμος να χειριστεί δύσκολες συνθήκες. Πρόκειται για ένα δημιουργικό επάγγελμα, με αρκετές προκλήσεις, υπευθυνότητα και σεβασμό στον πολίτη και πρωταρχικό σκοπό την αποκάλυψη της αλήθειας.

Οι δημοσιογράφοι μπορούν να στελεχώσουν όλες τις κατηγορίες των Μέσων, αλλά και ευρύτερους φορείς που ανήκουν στο πεδίο της Επικοινωνίας.

Πιο συγκεκριμένα μπορούν να απασχοληθούν σε:

  • Όλο το φάσμα του Τύπου, το οποίο περιλαμβάνει διάφορες κατηγορίες εφημερίδων και περιοδικών, εθνικής ή τοπικής κυκλοφορίας
  • Ραδιοφωνικούς και τηλεοπτικούς σταθμούς, εθνικής, περιφερειακής ή τοπικής εμβέλειας
  • Γραφεία Τύπου και Δημοσίων Σχέσεων διαφόρων φορέων και οργανώσεων.
  • Εταιρείες που αναλαμβάνουν έργο παρακολούθησης του περιεχομένου των Μέσων (media monitoring) καθώς και αποδελτίωσης.
  • Διαφημιστικές εταιρείες, αναλαμβάνοντας έργο συγγραφής κειμένων
  • Διαδικτυακές ιστοσελίδες ενημερωτικού χαρακτήρα, που βασίζονται στα πολυμέσα (multimedia) ή σε ιστοσελίδες που παρέχουν υπηρεσίες νέων ραδιοτηλεοπτικών συστημάτων (Web Radio & Web TV).

Μαθήματα:

  1. Εισαγωγή στη Δημοσιογραφία
  2. Δημοσιογραφικός Λόγος Ι: Γλώσσα
  3. Αγωγή του Λόγου
  4. Θεωρία Επικοινωνίας
  5. Reporting
  6. Ερευνητική Δημοσιογραφία
  7. Στοιχεία Δημοσίων Σχέσεων
  8. Τεχνική Συνέντευξης
  9. Δημοσιογραφικός Λόγος ΙΙ: Κείμενο
  10. Δίκαιο & Δεοντολογία
  11. Τεχνικές Επικοινωνίας
  12. Οργάνωση – Έκδοση Εφημερίδας
  13. Πηγές Ρεπορτάζ
  14. Είδη Ρεπορτάζ
  15. Διεθνής Δημοσιογραφία
  16. Φωτοειδησεογραφία
  17. Σχόλιο – Editorial – Άρθρο Γνώμης
  18. Διεθνείς & Ευρωπαϊκοί Θεσμοί
  19. Ρεπορτάζ – Ειδικά Θέματα
  20. Οργάνωση – Παραγωγή – Παρουσίαση Ραδιοφωνικών Εκπομπών
  21. Οργάνωση – Παραγωγή – Παρουσίαση Τηλεοπτικών Εκπομπών
  22. Ηλεκτρονική Δημοσιογραφία
  23. Περιοδικός Τύπος
  24. Πρακτική Εφαρμογή στην Ειδικότητα

Τα μαθήματα υλοποιούνται από άριστα καταρτισμένους και έμπειρους επαγγελματίες του είδους.