ΣΤΕΛΕΧΗ MARKETING | ΣΠΟΥΔΑΣΕ ΣΤΟ Ι.Ι.Ε.Κ ΛΥΔΙΑ

/ΣΤΕΛΕΧΗ MARKETING | ΣΠΟΥΔΑΣΕ ΣΤΟ Ι.Ι.Ε.Κ ΛΥΔΙΑ
ΣΤΕΛΕΧΗ MARKETING | ΣΠΟΥΔΑΣΕ ΣΤΟ Ι.Ι.Ε.Κ ΛΥΔΙΑ 2018-05-14T10:20:16+00:00

ΔΗΛΩΣΤΕ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΣΑΣ ΕΔΩ

ΣΤΕΛΕΧΗ MARKETING
ΕΠΙΣΗΜΟΣ ΤΙΤΛΟΣ : ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΕΜΠΟΡΙΑΣ, ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ (MARKETING)

Το Marketing είναι η οργανωμένη προσπάθεια μιας επιχείρησης να ικανοποιήσει τις ανάγκες των καταναλωτών.

Το “Στέλεχος Εμπορίας Διαφήμισης και Προώθησης Προϊόντων (Marketing)” εφαρμόζει την επιστήμη και τις τεχνικές του Marketing, προκειμένου να υλοποιήσει αποτελεσματικά τα προγράμματα και τις αποφάσεις των ανωτέρων στελεχών που αναφέρονται στο σχεδιασμό και ανάπτυξη προϊόντων, στην προώθηση και προβολή τους, καθώς και στην επιλογή και ανάπτυξη των δικτύων διανομής και διάθεσης των προϊόντων. Απασχολείται σε Τμήματα ή Διευθύνσεις της εμπορικής λειτουργίας, των επιχειρήσεων του δημοσίου ή ιδιωτικού τομέα.

Συγκεκριμένα πραγματοποιεί έρευνες marketing, αναλύει την κίνηση της αγοράς και προβλέπει τον όγκο πωλήσεων, πραγματοποιεί ελέγχους σχετικούς με τις πωλήσεις, τους πωλητές και τις μεθόδους πωλήσεων, συμμετέχει στις διαδικασίες σχεδιασμού, εισαγωγής και ανάπτυξης νέου προϊόντος στην αγορά, συγκεντρώνει στοιχεία για τις πωλήσεις, το κέρδος και τις επενδύσεις, συμμετέχει στη διαδικασία τιμολόγησης του προϊόντος, συνεργάζεται με τους ειδικούς για τη διαφήμιση, προβολή και προώθηση των προϊόντων, εφαρμόζει τεχνικές προώθησης των πωλήσεων, εφαρμόζει πρακτικές δημοσίων σχέσεων για την προώθηση του κύρους του οργανισμού και πραγματοποιεί πωλήσεις τελικού προϊόντος.

Ο έντονος ανταγωνισμός και οι αδιάκοπες εναλλαγές στην αγορά καθιστούν το Marketing ως τον πλέον βασικό παράγοντα για την ανάπτυξη της ανταγωνιστικότητας κάθε επιχείρησης, ανεξαρτήτως μεγέθους ή κλάδου.

Ειδικότερα, οι απόφοιτοι της ειδικότητας, μπορούν να εργαστούν είτε ως μισθωτοί είτε ως ελεύθεροι επαγγελματίες σε:
– Εμπορικές και βιομηχανικές επιχειρήσεις
– Εταιρείες παροχής υπηρεσιών (ξενοδοχεία, τουριστικά γραφεία, εταιρείες τηλεπικοινωνιών, νοσοκομεία, εκπαιδευτήρια, εταιρείες consulting, κ.ά.)
– Τράπεζες
– Δημόσιες επιχειρήσεις και οργανισμούς
– Μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς
– Διαφημιστικές εταιρείες, εταιρείες δημοσίων σχέσεων, ερευνών αγοράς και δημοσκοπήσεων
– Media shops
– Εφημερίδες και περιοδικά, ραδιόφωνο, τηλεόραση
– Εταιρείες web design και e-commerce

Μαθήματα:

  1. Γενική Λογιστική
  2. Δίκαιο
  3. Οικονομικά Μαθηματικά
  4. Στατιστική
  5. Διοίκηση Επιχειρήσεων
  6. Τεχνική Συναλλαγών
  7. Marketing
  8. Οικονομική των Επιχειρήσεων
  9. Επιχειρησιακές Επικοινωνίες
  10. Δημόσιες Σχέσεις
  11. Επεξεργασία Κειμένου (Η/Υ)
  12. Έρευνα Marketing
  13. Διαφήμιση – Διαφημιστικά Μέσα
  14. Marketing Λιανικού Εμπορίου – Χονδρεμπορίου & Φυσικής Διανομής
  15. Διοίκηση – Σχεδιασμός Πωλήσεων
  16. Συμπεριφορά Καταναλωτή
  17. Στρατηγική & Σχεδιασμός Marketing (Marketing Plan)
  18. Μέθοδοι & Τεχνικές Προβλέψεων Marketing
  19. Προγραμματισμός Άμεσου Marketing – Προωθήσεων – Δημοσίων Σχέσεων
  20. Σύγχρονο Περιβάλλον Γραφείου
  21. Διεθνές Marketing
  22. Marketing Υπηρεσιών
  23. Διοίκηση Marketing
  24. Λογιστικά Φύλλα (Spread Sheets – Η/Υ)
  25. Πρακτική Εφαρμογή στην Ειδικότητα

Τα μαθήματα υλοποιούνται από άριστα καταρτισμένους και έμπειρους επαγγελματίες του είδους.